środa, 18 października 2017

Jesiennie czy świątecznie?

Trochę się ostatnio niepokoję. Wszędzie czuć już magię świąt - powstają kartki świąteczne, ozdoby na choinkę, a nawet kalendarze adwentowe, a ja jestem daleko w... lesie. Uwielbiam jesień, jest to moja ulubiona pora roku. Lubię deszcze i kolorowe liście na drzewach i smutno mi robić już prace świąteczne, dlatego postanowiłam trochę połączyć jesienne klimaty z nastrojem świątecznym. Oscrapowałam zdjęcie z deszczowego lasu w... miks papierów świątecznych. Znajdziecie tu zarówno moją ukochaną leśną Jolly&Bright, jak i Cozy&Worm, a nawet trochę A Hint of Pepper.
Jako bazę użyłam papieru lnianego i powiem Wam, że jest rewelacyjny - jest cieńszy od moich ukochanych kartonów scrapowych - ale ma przyjemną fakturę i jest w cieplejszej tonacji białego. Jeśli nie planujecie mocnego mediowania - polecam Wam ten papier.






Miłych jesiennych spacerów!

W pracy wykorzystałam:
http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1172&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=352&controller=product&id_lang=7

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)